Περισσότεροι από 2.500 επισκέπτες από όλη την Ευρώπη, την Ασία και τη Βόρεια και Νότια Αμερική, κατέκλυσαν τα κεντρικά γραφεία του Ομίλου Scm στο Ρίμινι της Ιταλίας από τις 28 έως τις 30 Σεπτεμβρίου, για τα εγκαίνια του νέου Τεχνολογικού Κέντρου που είναι αφιερωμένο σε ολόκληρη τη βιομηχανία επεξεργασίας ξύλου.
Ο νέος αυτός χώρος έχει επεκταθεί κατά 4.000 τετραγωνικά μέτρα και παρουσιάζει τεχνολογικές και ψηφιακές καινοτομίες για κάθε απαίτηση κατεργασίας στη βιομηχανία επίπλων, στην παραγωγή παραθύρων και θυρών, στην κατασκευή της αρχιτεκτονικής ξυλουργικής και στην ξυλουργική κατά παραγγελία.
Το Τεχνολογικό Κέντρο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο ενός σχεδίου ανάπλασης που περιλαμβάνει επιπλέον 11.000 τετραγωνικά μέτρα σε ολόκληρη τη βιομηχανική περιοχή του Ρίμινι.
Άλλες επεκτάσεις, συνολικής επιφάνειας 20.000 τετραγωνικών μέτρων, πραγματοποιήθηκαν για την αύξηση της αποδοτικότητας της παραγωγής, στις εγκαταστάσεις της Scm στη Monza, την Piacenza και τη Siena, καθώς και στην εγκατάσταση Villa Verucchio της ελεγχόμενης εταιρείας Hiteco, η οποία ειδικεύεται στα ηλεκτρομηχανικά εξαρτήματα.
Τα εγκαίνια αποτέλεσαν μια ευκαιρία για να ανακαλύψει ο κόσμος του ξύλου, τις τελευταίες λύσεις που έχει αναπτύξει ο Όμιλος Scm για ευέλικτες, βιώσιμες, βελτιστοποιημένες και ολοκληρωμένες διαδικασίες παραγωγής.
Μεγάλο ενδιαφέρον εκδηλώθηκε επίσης από τους επισκέπτες, για τα συστήματα αυτοματισμού που έρχονται να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις του κλάδου, οι οποίες αναγκάζονται όλο και περισσότερο να αντιμετωπίζουν την έλλειψη εξειδικευμένων τεχνικών.
Πολλοί επισκέπτες, θέλησαν επίσης να ανακαλύψουν το νέο λογισμικό και τις ψηφιακές υπηρεσίες του Ομίλου.
Ειδικότερα, στην αίθουσα ψηφιακού ελέγχου του Τεχνολογικού Κέντρου, μπόρεσαν να μάθουν πώς το βιομηχανικό IoT και η μηχανική μάθηση φέρνουν επανάσταση στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Εδώ μάλιστα, τα δεδομένα από τα μηχανήματα που είναι συνδεδεμένα παγκοσμίως στην πλατφόρμα IoT της Scm αναλύονται και επεξεργάζονται με τη βοήθεια των πιο προηγμένων ψηφιακών τεχνολογιών και της τεχνογνωσίας της ομάδας εξυπηρέτησης της Scm, για να παρέχουν στους πελάτες εξατομικευμένη βοήθεια και συμβουλευτικές υπηρεσίες προληπτικού και προγνωστικού χαρακτήρα, ώστε να διασφαλίζεται η συνεχής και ομαλή λειτουργία μηχανημάτων και επιχειρήσεων.
Πριν την εκδήλωση, προηγήθηκαν δύο ημέρες ανταλλαγής όλων των τελευταίων ειδήσεων της Scm με όλο το διεθνές δίκτυο πωλήσεων, μεταξύ των κεντρικών γραφείων στο Ρίμινι και του Campus, του εκπαιδευτικού κέντρου του Ομίλου Scm.