Δελτίο Τύπου της Xylexpo στις 27/05/2024
Η 28η έκδοση της Xylexpo, της διετούς διεθνούς έκθεσης τεχνολογίας επεξεργασίας ξύλου και επίπλων, έκλεισε τις πύλες της την Παρασκευή 24 Μαΐου 2024, με κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά αποτελέσματα.
Τα επίσημα στοιχεία – επικυρωμένα από το IsfCert, ένα ινστιτούτο πιστοποίησης στατιστικών στοιχείων εκθέσεων (www.isfcert.it) – δείχνουν μια σημαντική σταθερότητα της διοργάνωσης, με προσέλευση 11.339 επισκεπτών, με το 27% από αυτούς να προέρχεται από το εξωτερικό. Μεταξύ των τελευταίων, το 70% προήλθε από την Ευρώπη, το 18% από την Ασία, το 5% από την Αμερική και το 5% από την Αφρική.
«Οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι περιμέναμε χαμηλότερα νούμερα, λαμβάνοντας υπόψη τη δύσκολη περίοδο για τις εμπορικές εκθέσεις, αλλά όπως φαίνεται, η μακρά παράδοση της Xylexpo έδειξε για άλλη μια φορά την ελκτική της δύναμη», δήλωσε ο Dario Corbetta, διευθυντής της έκθεσης, λίγες ώρες μετά τη λήξη της εκδήλωσης. «Επίσης, η απόφαση να παραμείνουμε εντός των καθιερωμένων εργάσιμων ημερών – Τρίτη έως Παρασκευή, αφήνοντας το Σάββατο ελεύθερο – ανταμείφθηκε και εξασφάλισε σταθερή προσέλευση, μετά την ημέρα των εγκαινίων, σε όλες τις ημέρες της έκθεσης».
Οι ημέρες της Xylexpo 2024 – μιας έκθεσης αποκλειστικά αφιερωμένης στις τεχνολογίες και τον εξοπλισμό επίπλων και ξύλου – προσέφεραν πολλές ενδείξεις για προβληματισμό, ξεκινώντας από την ανάγκη να παρουσιαστεί στους εκθέτες και τους επισκέπτες μια εκδήλωση ανοιχτή σε νέους ορίζοντες, μια πρόκληση που οι διοργανωτές έχουν ήδη αναλάβει για την επόμενη έκδοση.
Έντονη προσοχή προκάλεσαν τα θέματα της «Βιομηχανίας 5.0», αν και ο ελλιπής καθορισμός των κανόνων εφαρμογής τους από τις ιταλικές αρχές, ακύρωσε την αναμενόμενη ώθηση στις παραγγελίες.
Παρ’ όλα αυτά, πολλοί από τους 270 εκθέτες που συμμετείχαν, με το 33% από αυτούς να προέρχονται από το εξωτερικό, ανέφεραν επαφές υψηλής ποιότητας και κλείσιμο αρκετών συμφωνιών κατά τη διάρκεια της έκθεσης.
Πολύ θετικά στοιχεία κατέγραψε η διαδικτυακή δραστηριότητα της Xylexpo. Από τις 24 Απριλίου έως τις 25 Μαΐου, ο αριθμός των «επαφών» ήταν τεράστιος (58 χιλιάδες στο Facebook, 77 χιλιάδες στο Linkedin, 145 χιλιάδες στο Instagram και πάνω από 13 χιλιάδες προβολές στο YouTube).
Η Xylexpo Digital έπαιξε επίσης το ρόλο της. Προσφέροντας μια συλλογή περιεχομένου που δημιουργήθηκε για την έκθεση και κατά τη διάρκειά της, το κανάλι προσέλκυσε περισσότερους από 3.200 «επισκέπτες» κατά τη διάρκεια της έκθεσης και ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί εκθετικά τις επόμενες εβδομάδες, καθώς όλο το περιεχόμενο της «Xylexpo Digital» θα παραμείνει προσβάσιμο on-demand σε όλη την κοινότητα.